Kontaktujte nás

Forum Karlín

ALT tag: Coworking Karlín, židle, stoly, pronájem kanceláře Forum karlín

Recepce

Recepce: 9:00 - 17:00

Dostupnost pro členy: 24/7

Manager pobočky Karlín

Front Office Manager

Adresa

Forum Karlín - 5. patro
Pernerova 51
186 00 Praha 8
Česká republika

Doprava

Metro B - stanice Křižíkova
Tramvaj
- stanice Křižíkova
Parkování
- po dohodě ve Foru Karlín / modré zóny

Coworking WorkLounge lounge, křesla, stoly, sdílení práce a open space, cihly

WorkLounge
Forum Karlín

Moderní soukromé i sdílené kanceláře a coworking v srdci Karlína. WorkLounge Karlín, naše první pražská pobočka, nabízí přátelskou atmosféru a design odrážející historické kořeny bývalé tovární čtvrti. Event space, zasedačky, skvělý vibe i přátelská komunita profíků.

Často kladené otázky

Jak se k vám dostaneme?

WorkLounge Karlín sídlí na adrese Pernerova 51, v budově Forum Karlín, kam se dostanete autem do podzemních garáží nebo metrem B či tramvají na stanici Křižíkova, odkud je to pět minut pěší chůzí. Na recepci Fora Karlín nahlásíte, že jdete na prohlídku do WorkLounge, recepční vás vpustí přes turnikety do pátého patra, kde již máme svou recepci.

WorkLounge Diamant najdete na adrese Václavské náměstí 841/3 na lince metra A, pouhých 30 kroků od stanice Můstek. V budově Diamant se dostanete výtahem do třetího patra na naši recepci. 

WorkLounge Příkopy najdete na adrese Panská 2, vstup je z ulice Panská, cca 80 kroků od obchodu Lidl, za garážemi uvidíte dveře s nápisem Na Příkopě 14. Můžete také projít pasáží Černá růže z ulice Na Příkopě do ulice Panská. Dveře s nápisem Na Příkopě 14 jsou potom po levé straně. Najdete nás ve 4. a především 5. patře.

WorkLounge Smíchov se nachází pár kroků od autobusové zastávky Klamovka na Plzeňské ulici 155/113. Je možné využít také parkování přímo u budovy WorkLounge.

WorkLounge Pankrác najdete v 2. patře budovy City Point na pražském Pankráci.

Jsem připraven se stát členem WorkLounge! Jaký je postup?

Začít můžete hned, není třeba čekat na začátek měsíce, cena členství se vypočítá poměrově. Platíte tedy období ode dne, kdy jste členství započali a ne celý měsíc.

Pro uzavření dohody potřebujeme IČ vaší společnosti a kontaktní informace, ale můžete členství uzavřít i na sebe, jako na soukromou osobu.

Dohodu pak můžete podepsat buď osobně na pobočce nebo vám ji zašleme na email a pošlete nám ji jednoduše podepsanou a naskenovanou zpět. 

Na základě podepsané dohody pak dostanete první fakturu, která obsahuje kromě ceny za členství i vratnou jistinu 1,5 násobek měsíčního členství a administrativní poplatek 500 Kč bez DPH/osoba. Poté platíte jen měsíční členství. Po obdržení úhrady či potvrzení o provedení platby dostanete přístupovou kartu a klíč a můžete začít pracovat!

Je jednoduché se přemístit do jiné lokality WorkLounge?

Ano! Máte měsíční výpovědní lhůtu, takže stačí ukončit členství na jedné lokalitě a uzavřít dohodu na jiné pobočce.

Mohu si do WorkLounge pozvat hosta?

Ano, můžete. Stačí je předem registrovat v naší mobilní aplikaci. Na karlínské pobočce i obdržíte zprávu jakmile váš host dorazí. Při členství hotdesk je nutné si pro schůzky rezervovat zasedací místnosti. U vyšších typů členství, sdílené a soukromé kanceláře, je možné využít i společných prostor na maximálně dvě hodiny a v maximálním počtu 2 hostů. U vyššího počtu osob či hodin si rezervujte zasedací místnost.

Domluvte si prohlídku

Nebo rovnou zavolejte +420 226 216 216

Sledujte nás na Instagramu

@workloungeprague