Forum Karlín
Designový Event Space
Kontaktovat event managera +420 778 483 399
Maximální kapacita
80 osob
Cena za hodinu/bez DPH
3 300 Kč
Příplatek za pronájem před 9. a po 17. hodině/bez DPH
+ 300 Kč/hod
Konferenční místnost s prezentační technikou
Karlínský eventový prostor je často využíván pro workshopy, školení, networkingová setkání, hackathony, tiskové konference a firemní večírky. Velká zasedací místnost, ideální pro obchodní schůzky či byznys snídaně, sousedí s designovým lounge vhodným pro divadelní uspořádání.
Zasedací místnost lze oddělit posuvnými dveřmi a pronajmout i samostatně. Pro celodenní akce je možné si pronajmout i sousedící lounge s kuchyňkou, což poskytne větší zázemí pro catering a umožní změnit prostředí během přestávek na kávu či oběd.
Zajistíme hladký průběh vaší akce
Ať už hledáte místo pro konferenci, workshop, teambuilding, přednášku, online streaming nebo například pro slavnostní zakončení, máme pro vás ten správný prostor.
Vybavení místnosti
Kde nás najdete
Adresa
Forum Karlín
Pernerova 51
186 00 Praha 8, Česká republika
Doprava
Metro B - stanice Křižíkova
Tramvaj - stanice Křižíkova
Parkování - po domluvě ve Foru Karlín
Často kladené otázky
Ano, eventové prostory si lze poptat a pronajmout i externě u našeho Event sales managera, event@worklounge.com nebo skrze náš formulář na webu. Termín pronájmu nám prosím definujte včetně času na přípravu akce a následný networking a ukončení pronájmu delší než 30 minut. K dispozici máme prozatím celkem 10 eventových prostorů o kapacitě 10 až 100 osob. Ceny a fotografie konkrétních místností najdete v sekci Eventové prostory.
Každá ze zasedacích místností je vybavena vysokorychlostním připojením WiFi, projekční televizí s konektivitou připojení přes Apple TV nebo HDMI kabely, případně může být vybavena i interaktivním zařízením K dispozici máte také whiteboard či flip-chart. V případě potřeby může být zapůjčen systém Jabra nebo kamera pro online meet. Velké konferenční prostory jsou navíc vybaveny ozvučením, projektorem, projekčním plátnem a mikrofony.
Rádi vám také doporučíme spřátelenou společnost Musa catering, která zajišťuje menší občerstvení i profesionální catering s kompletním menu zahrnující studenou i teplou kuchyni, včetně servisu. Zvýhodněné balíčky najdete také v Dark Kitchen, kde po zadání kódu worklounge získáte automaticky slevu 5% na celou objednávku. V případě zájmu o alternativní středomořskou až orientální kuchyni, doporučujeme vynikající Nabu Sandwich. Pokud máte dobrou zkušenost s cateringem vašeho výběru, není problém zajistit jim přístup a zázemí, po předchozí domluvě, aby občerstvení bylo nachystáno řádně a včas. Nápojový balíček (káva, čaj a voda) jsou v ceně za pronájem prostor. Po předchozí domluvě je možné si za poplatek od nás zapůjčit vinné sklenice a talířky.
WorkLounge Karlín sídlí na adrese Pernerova 51, v budově Forum Karlín, kam se dostanete autem do podzemních garáží nebo metrem B či tramvají na stanici Křižíkova, odkud je to pět minut pěší chůzí. Na recepci Fora Karlín nahlásíte, že jdete na prohlídku do WorkLounge, recepční vás vpustí přes turnikety do pátého patra, kde již máme svou recepci.
WorkLounge Diamant najdete na adrese Václavské náměstí 841/3 na lince metra A, pouhých 30 kroků od stanice Můstek. V budově Diamant se dostanete výtahem do třetího patra na naši recepci.
WorkLounge Příkopy najdete na adrese Panská 2, vstup je z ulice Panská, cca 80 kroků od obchodu Lidl, za garážemi uvidíte dveře s nápisem Na Příkopě 14. Můžete také projít pasáží Černá růže z ulice Na Příkopě do ulice Panská. Dveře s nápisem Na Příkopě 14 jsou potom po levé straně. Najdete nás ve 4. a především 5. patře.
WorkLounge Smíchov se nachází pár kroků od autobusové zastávky Klamovka na Plzeňské ulici 155/113. Je možné využít také parkování přímo u budovy WorkLounge.
WorkLounge Pankrác najdete v 2. patře budovy City Point na pražském Pankráci.
Po předchozí domluvě, lze uspořádat event i ve večerních hodinách, případně i o víkendu. Hodinová sazba je však pro akci mimo klasickou otevírací dobu (9-17) nebo o víkendu vyšší, a to o 300 až 500 Kč bez DPH/hodina.
Ano, poskytujeme zvýhodněnou cenu při pronájmu konferenční místnosti při rezervaci na vícedenních eventech. Cena může být nastavena individuálně naším Event Sales Managerem- event@worklounge.com. V případě, kdy prostory pronajímáte opakovaně, můžete se stát členem loyality programu a získat tak individuální kalkulace a další výhody.
Ano, při pronájmu konferenčních místností vám pomůžeme s přípravou prezenční, audio techniky, úprav set-upu a dalšího, čeho bude v daný moment potřeba. V případě dotazů či vzniklých problémů během akce vám jsme k dispozici na recepci nebo osobně v eventovém prostoru. Naši eventoví specialisté jsou proškoleni na všechny možné povahy událostí a mají za sebou nespočet zorganizovaných a odbavených eventů. Při pronájmu před 9. hodinou ranní, po 17. hodině odpolední a o víkendu či státním svátku je k hodinové sazbě připočítána sazba personální, zahrnující zaměstnance, který vám bude k dispozici po dobu konání akce extra mimo provozní dobu recepce
Záleží jen na vašem přání a povaze eventu. Spolupracujeme s velkým množstvím a rozsahem partnerů. Jsme tak schopni zajistit vše od speciálních dekorací, show, dopravy, parkingu, moderace, občerstvení, reklamních předmětů, ubytování v našem colivingu, světelných show, DJs, natáčení, profesionální technologie pro živé přenosy nebo ozvučení a mnoho dalšího, vše pak podléhá individuálním kalkulacím.
Před vystavením faktury vám zašleme Smlouvu o pronájmu prostor, kterou stačí elektronicky podepsat a po jejím podpisu vám vystavíme fakturu. Fakturu vám zašleme předem a musí být uhrazena nejpozději v den konání akce. Platba je možná bankovním převodem, po domluvě také hotově nebo kartou na recepci.
Audio rozhraní RODE Caster Pro - nabízí kvalitní předzesilovače, rychlé nastavení a profesionální zvuk bez zkreslení a šumu. Díky podsvíceným padů můžete rychle spustit efekty hudby, samplů a potlesků.
Mikrofony Shure SM7B - zachytí váš hlas čistě a vestavěné filtry se postarají o odstranění veškerého okolního hluku a rušení. Mikrofon má frekvenční rozsah 50 Hz až 20 kHZ.
Sluchátka Beyerdynamic DT 990 PRO - vás odmění skvělým zvukem a komfortem při nošení.
Další prostory ve WorkLounge Forum Karlín
Moderní eventové prostory pro perfektní akce a události
Atraktivní a moderně vybavené eventové prostory najdete na 3 našich pobočkách – v Karlíně, na Václavském náměstí a také Na Příkopě. Vynikající umístění, krásné fotogenické prostředí, kuchyňky a zázemí pro catering nebo streamovací techniku. Zkrátka všechno, co potřebujete!